tirsdag den 25. december 2007

Det kimer nu til lønfest?


Jingle bells...jingle bells

27.december sender jeg den sidste opgave til Bibliotekskolen og det første job er i hus. Jeg har fået tilbudt en forlængelse af min ansættelse på Litteratursiden.dk med tre måneder med start fra 1.januar. Kontrakten er ikke endeligt forhandlet på plads med hensyn til antallet af timer. Men det bliver med bibliotekarløn i stedet for studieløn.

Min sidste opgave er en undersøgelse af læringsmiljøet på Hovedbiblioteket i Århus i forbindelse med læringsforløbet 23ting og er udarbejdet sammen med Christina Andersen.

6 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Glæder mig over der er kommet et nyt indlæg...og tillykke med det..det er da bare så fedt.....glæder mig også til vi ses igen...det er jo snart...

Marit sagde ...

Jammen tillykke, McKlemens. Nu afventer vi bare at du består. Man skal jo ikke være for kålhøgen :-D.

Lotte Klemens Thomhave sagde ...

Ordet 'lønfest' er mere ment som en ironisk kommentar..

Kathrine sagde ...

Tillykke med jobbet! Og godt nytår.

Christina Andersen sagde ...

LOL Lotte. Nu udskyder jeg jo "festen" lidt endnu. Hvem ved, måske er bibliotekarer steget uhæmmet i værdi om et års tid?

Mcklemens sagde ...

Ja, lad os håbe det! Og godt nytår!